Subject: FW: Saku kevadlaat 2025
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 10:39:02 +0200

Saatja: Veronika Lehmus <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: reede, 14. märts 2025 09:09
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Saku kevadlaat 2025

Tere

Saadan kooskõlastamiseks liiklusvälise tegevuse loa taotlus koos ajutise
liikluskorralduse skeemiga.

----------------------------------------

Kõike paremat/Best regards

Veronika Lehmus

Kadaka tee 44a

12915 Tallinn

Harjumaa, Estonia

Tel. +372 5690 9790

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.waymark.ee <http://www.waymark.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.